poniedziałek, 28 lutego 2011

I znowu...

NOWY IMAGE BLOGA! ;D

Teraz jest zupełnie inaczej. Nie tak kolorowo :) Jeszcze tylko chat nie pasuje do reszty, ale da się to załatwić ;)

...

Bardzo mi przykro, ale musiałam "wywalić" Paulinę z redakcji bloga. Niestety nie pisała prawie żadnych postów. Nie uważajcie mnie za jakąś jędzę, która wszystkich wywala, ale cóż, takie życie. Sama sobie nie poradzę z metamorfozami, więc obowiązki po Paulinie przejmuje Magda. To ona teraz będzie robiła ze mną metamorfozy (oczywiście nowinki też!). Już jest chętna nowa redaktorka, jeszcze z nią uzgadniam różne rzeczy. Jak widać, chyba nawet 3 redaktorki nie potrafią się uporać ze wszystkimi rzeczami, nowinkami, metamorfozami, błędami... No więc tak, możecie się zgłaszać do bycia 3 (lub 4) redaktorką na blogu u mnie w KG. Jeśli trafię na kogoś, kto będzie dużo pisał, organizował konkursy itd., to może... Ale koniecznie trzeba umieć robić screeny i nie robić błęduff (xD) ortograficznych.


pozdrawiam, Julia

niedziela, 27 lutego 2011

piątek, 25 lutego 2011

Admini rządają forsy.

No i czego znowu nie wymyślą dla tych 11 złotych i 5 groszy?! Co tym razem? Odcienie skóry... Teraz można być sinym jak umierający, bladym jak upiór, oraz czarnym jak węgiel... Przesada, totalna przesada.

Kliknij, aby powiększyć.








czwartek, 24 lutego 2011

No i znowu!

Coś z tym chatem jest nie tak. Znowu się zepsuł. Pewnie za godzinkę będzie OK... Wy też tak macie, czy tylko mój komp tak śwruje?!



 EDIT: Już wszystko OK.



Metamorfoza - juulciiaxD

Przed: Na pierwszy rzut oka jest bardzo ładnie. No ale na drugi... Jednym słowem: kilka ważnych błędów. Oczy nie równo i strasznie wysoko pomalowane jednym kolorem. 1 sztuczna rzęsa jest na włosach. Tę fryzurę ma co piąta dolka.! Kolor jest nudny.
Po: Pomalowałam Ci oczy 3 cieniami oraz mascarą. Usta pomalowałam na czerwono. Włosy rude.








Przed: Warkocz nie pasuje.! Ciuchy w miarę w porzo, tylko naszyjnik tandetnie wygląda
Po: Wiem, wyszła jedna wielka masakra.! Ale jakby zbytnio jej się nie przyglądać wygląda nie najgorzej ;)






PODSUMOWANIE
makijaż: 3,5/5
ubranie: 3,5/5
razem: 7/10

Nowy wygląd bloga

Zrobiłam wreszcie nowy nagłówek oraz ogólnie zmienił się wygląd bloga. Wybaczcie, nie myślcie, że jstem samolubna (na nagłówku umieściłam tylko siebie), po 1 nie mam czasu, a po 2 nie chce mi się zmieniać ciągle nagłówka, jakby jakaś redaktorka doszła, czy (mam nadzieję, że nie!) odeszła.
Chat już działa.



Kliknij, aby powiększyć.

środa, 23 lutego 2011

Ale NICK...


Przeglądając apartament przyjaciółki ,zobaczyłam fajny projekt.Z ciekawości zobaczyłam kto go stworzył.Zamurowało mnie...

Jego projektantka to :876540276478302

Błąd w chacie

Błąd w chacie - czy Wy też tak macie? Ojojoj "rymło" mi się ;D

Kliknij, aby powiększyć.

poniedziałek, 21 lutego 2011

Chat

Dodałam na bloga chat. Oczywiście
musiałam go szukać w Internecie.
Jest przed postami.
Zarejestrujcie się na ten
chat i piszcie tam pytania.
Możecie nawet reklamować tam swojego
bloga lub prosić o głos na CG.

poniedziałek, 14 lutego 2011

nowy HotBuys - sukienka (tunika)

W StarPlazie pojawił się nowy HotBuys jest nim sukienka z Fudge ,która kosztuje 19 sd (!!!).Dla mnie takie brzydactwo* nie powinno kosztować więcej niż 10 sd.

*obrazek będzie jak wrócę ze szkoły*

edit od MissJul13 : dodję screena HB's-a: (Madzik, błagam, znowu zapomniałaś o etykietach.!)
A RACZEJ CHCIAŁAM DODAĆ SCREENA... KOMP MI NAWALA I NIE CHCE SIĘ PRZESŁAĆ ZDJĘCIE, A O BLOGU JUŻ NIE WSPOMNĘ, NET MI STRASZNIE MULI, PRZEPRASZAM ;*

o.O już jest.! Do 3 razy sztuka.! Sorry za zamieszanie, ale coś z netem mam nie wprz., komp działa normalnie, a net tragedia...

 

niedziela, 13 lutego 2011

Punkty blogowe

Ankieta zamknięta, wynik już jest. Głosowały tylko 4 osoby i wszystkie były na "tak". Żadna redaktorka mi nie napisała swojej sugestii, ale sądząc po wyniku też były za. No więc (jak to się mówi: "słowo się rzekło, kobyłka u płota") jak tylko wymyślę zasady (;D) zaczniemy z PB. Oczywiście wtedy zaczną się też konkursy, do których też będę musiała zrobić regulamin...

Sukienka (?) HB's

W Starplazie (dokładniej w sklepie Evil Panda) ukazało się nowe Hot Buys, jest tylko dla ss i kosztuje aż 18 sd. Mi osobiście się nie podoba ;/



Podoba się Wam? Kupicie?

Metmorfoza - zuzaborecka323

Przed: Pierwsze wrażenie: PO CO TU TYLE TEGO CZARNEGO CIENIA?! Te usta nawet nie są złe, ale ten kolor... Fryzurka fajna, nos taki sobie, pieprzyk w złym miejscu.
Po: Zrobiłam bardziej dziewczęco. Na ogół nie używam eye-linera, ale teraz to wygląda świetnie, nie mogłam się powstrzymać. Fryzurkę tą już masz, jest za 2000 sp.






Przed: Tu jest dużo lepiej. Bluzka co prawda mogła by być beżowa lub jasnobrązowa, ale jest świetnie.
Po: Zwiewna i ładna (mam nadzieję) stylizacja ;)



PODSUMOWANIE
makijaż: 2,5/5
ubranie: 4,5/5
razem: 7/10

czwartek, 10 lutego 2011

Nie będzie mnie...

... do niedzieli z powodów prywatnych.
Do zobaczenia ^^ ;)

~Julia

Darmówki

~ Buty

1. Wejdź na http://www.dontfilter.us/
2. W okienko wpisz www.stardoll.com/en
3. Zaloguj się.
4. W okienko wpisz http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=935
5. Gotowe!






~ Miś

1.Wejdź na webproxy.ru.
2.Wpisz w okienko http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=982
3. Zaloguj się
4. Wpisz w okienko http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=982
5. Gotowe ;)








~ Bluzka (tylko dla SS)

1. Wejdź na proxysmart.info/
2. W okienko wpisz www.stardoll.com/en
3. Zaloguj się.
4. W okienko wpisz http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=974
5. Gotowe!

Co do etykiet... (do redaktorek)

Nie martwcie się, nie będę przedłużać.
Chodzi mi o etykiety w postach.
Szczególnie się zwracam do Magdy,
bo w etykietach kilku postów napisała tylko swój nick.

Już kończę to gadanie, po prostu w etykiecie musi być:
- Twój nick
- o czym dany post jest
(np. HB, ubieranki,
zmiany, sklepy, błędy itd.)

Uwaga! Zawsze muszą być 2
etykiety (lub więcej), ale nie mniej.!

Ważne! Zanim dodasz nową etykietę sprawdź,
proszę, czy nie ma już takiej samej lub bardzo podobnej
(np. zamiast dodać etykietę "starplaza",
po prostu skorzystaj z etykiety "sklep").
~Julia

Nowe HB's - kolczyki




W Starplazie ukazały się kolczyki HotBuys.
Są tylko dla SuperStars i kosztują 14 StarDollar'ów.
Kupicie je? Podobają Wam się? Ja nawet gdybym
była SS nie kupiłabym, bo mi się nie podobają ;/

Nowe piętro Pretty in Pink Heart shop

Kliknij, aby powiększyć.


Podoba Wam się coś?

Darmowy naszyjnik...(tylko dla SS)

Żeby go zdobyć,trzeba wziąć udział w konkursie :Te rzeczy kupię w...



środa, 9 lutego 2011

Darmowa sukienka

1. Wejdź na dostyp.ru lub www.webproxy.ru
2. W okienko wpisz www.stardoll.com/en
3. Zaloguj się.
4. W okienko wpisz www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=969
5. Gotowe!

wtorek, 8 lutego 2011

Darmowy Justin Bieber (bleeh)


1. Wchodzimy na www.goproxing.com
2. W okienko wklejamy www.stardoll.com i klikamy Enter.
3. Logujemy się.

Zmiany w StarPlazie


Znowu zmiany...tym razem w starplazie ;p
Zmieniło się wnętrze,oraz "NOWOŚCI" I "POPULARNE" są na górze.Mi się podoba,i cieszę się ,że tamto stare wnętrze sie zmieniło.A Wy co o tym sądzicie?

Nowy HB-kamizelka


Przeglądając nowości zauważyłam i kupiłam HB,wydając przez to wszystkie oszczędności (I'm crazy xd).Tym Hot Buys'em jest kamizelka z FallenAngel i kosztuje 16 sd,kupujecie?

PS:Spodnie nie są HB,założyłam je,żeby jakoś wyglądać ;p

Błąd?...

No i kolejny (chyba)błąd...
Można daleeeko przesuwać elemety twarzy i  fryzury i daleko malować.


Darmowa torebka Feicity



Aby ją dostać:
1. Wejdź na strone z amerykańskim proxy http://webwarper.net/ww/ lub  http://www.dontfilter.us/
3. Zaloguj się na Stardoll
4. Poczekaj kilka sekund i wyłącz stronę
5. Zaloguj się normalnie 
6. Gotowe!


P.S. Sorry, że tak zanudzam tymi darmówkami, ale dużo ich ostatnio ;)

Darmowa bluzka

Za udział w konkursie WALENTYNKA DLA CIEBIE dostajemy czerwoną bluzkę. Mi się nawet trochę podoba ;)


Błąd ze skrzydłami?

Kolejny błąd adminów? Chyba tak... Jak się okazuje darmowe skrzydła Barbie wystają na wierzch.






Dla porównania inne skrzydła:


Zmiany w Salonie Piękności




Zacznę od początku. Z braku laku kupiłam sobie fajny dodatek do włosów w starplazie, wchodzę do Salonu Piękności i... SZOK! Czy to "coś" na biżuterię to magiczna szafa Arielki, czy co? Tragedia narodowa... Ale za to "coś" na kosmetyki wygląda całkiem nieźle ;)



kliknij, aby powiększyć

Walentynkowy Gitf-o-Meter

Zauważyłam dziś wskaźnik z serduszkiem.Okazało się,że to walentynkowy Gift-o-Meter!
Ciuchy są ładne szczególnie 9 prezent.Moim zdaniem,tym razem adminom się udało.A wy co o tym myślicie?

Darmowe skrzydła Barbie

1. Wchodzimy na http://www.goproxing.com/
2. W puste okienko wklejamy adres:
http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=946
3. Logujemy się
4. Zaznaczamy byle jaką odpowiedź.
5. Wpisujemy byle jakie dane osobowe
6. Skrzydła ,możemy rozpakować w apartamencie!

poniedziałek, 7 lutego 2011

Do redaktorek

Proszę Was, abyście zawsze w etykietach pisały swoje nicki. Gdy macie jakiś pomysł na wzór nagłówka, czy cokolwiek graficznego na blogu powiedzcie mi, bo (szczerze mówiąc nie wiem), ale wydaje mi się, że tylko ja, jako administrator tego bloga mogę dodawać gadżety, czy zmieniać nagłówki.

Mam jeszcze pomysł, ale muszę go z Wami uzgodnić. Dodam także pytanie w ankiecie. Czy chcecie wprowadzić punkty blogowe czy coś takiego? Było by łatwiej co do konkursów, dostawałoby się punkty, bo nie zawsze jesteśmy SS. Gdy ktoś będzie miał odpowiednią liczbę punktów, a któraś z nas będzie SS, dostanie SD lub prezent. Co Wy na to? Magda i Paulina niech najlepiej napiszą mi na priv, a inni niech głosują w anonimowej ankiecie (boczny pasek bloga).

pozdrawiam, Julia

I znowu zmiany...

No jak widzicie doszła Magda, więc (za przeproszeniem) cały nowy nagłówek do du*y. Nowy zjawi się może za kilka dni, mam dużo czasu, bo mam ferie do 13 lutego.

niedziela, 6 lutego 2011

Nowa ubieranka


Na Stardoll pojawiła się nowa ubieranka tylko dla SS-Diana Agron


Walentynkowy sklep


Z okazji walentynek w StarPlazie ukazała się walentynkowa odsłona "Pretty in Pink".
Podoba Wam się?
Kupicie coś?

Niespodzianka!


Jak to już napisała MissJul13 będzie niespodzianka,no więc jest.
Tą niespodzianką jestem ja.Jestem nową redaktorką na tym blogu,i mam nadzieję,że dacie szansę mi się wykazać.Mam na imię Magda.Mam naście lat.
Będe pisać o nowościach,darmówkach,ogólnie o świecie stardoll.

Pozdro Madzik2202.






edit od MissJul13 : tak, to jest ta niespodzianka. Znam Magdę w realu, jest moją najlepszą kumpelą.

Metamorfoza - Gold.Apple.

Przed: Niezbyt mi się podoba. Po 1: nos jest o wiele za wysoko, po 2: Nie podoba mi się żadna część twarzy, po 3: oczy za wysoko pomalowane, po 4: kolczyki na włosach i po 5: włosy za nisko.
Po: Oczy niestety musiałam pomalować czarnym i białym cieniem, bo innych nie miałaś. Trudno je nisko pomalować. Części twarzy przesunęłam. Kolor włosów został ten sam, fryzura to tak zwana "bombka". Dodałam opaskę.






Przed: Nic nadzwyczajnego. Bluzka - darmówka, spodnie i buty - normalne, czarne.
Po: Niestety nie masz w swojej szafie zbyt dużo pasujących do siebie ubrań. Zrobiłam co mogłam.





PODSUMOWANIE
makijaż: 1,5/5
ciuchy: 1,5/5
razem: 3/10

Metamorfoza alice2414


Przed : Mam mieszane uczucia .. Makijaż oka jest wyraźny , ale nudny . Usta są brzydko pomalowane . Włosy są świetne sama je miałam bardzo długi czas . Pieprzyk trochę za nisko . 5/10
Po : Zrobiłam bordowo biały makijaż i rozjaśniła żółtawym z luxe , aby ukryć brzydki kształt twarzy zmieniłam włosy na te okalające twarz . Dodatkiem są perły .

Przed : Spodziewałam się czegoś lepszego ... nie ma co bardzo tu opisywać  więc dam 4/10
 Po : Twoje ubrania baaardzo ciężko do siebie dopasować więc postawiłam na prostote i elegancje za razem
.

sobota, 5 lutego 2011

Metamorfoza jzalove11

Przed : Nie , nie i jeszcze raz nie ! Nie można malować całych ust błyszczykiem (robimy tylko malutką plamkę na środku) i szminką w takim różu , kolczyki na włosach , ale fryzurka świetna , jedna z moich ulubionych , kolor też . Więc 4/10
Po : Dałam czarny cień w kącikach, potem fioletowy , rozjaśniłam białym i różowym , malutka plamka błyszczyka i czarne włoski .
RADA DLA CIEBIE : Zmień oczy  bardzo źle się je maluje .

Przed : Tak pół na pół podoba mi się góra oprócz szalika (?) ale buty i spodnie nie pasują do reszty choć do siebie owszem . Dlatego 5/10
Po : Nie mogłam wykonać ciekawej stylizacji gdyż masz tylko trzy pary butów i żadnych dodatków ! Więc może masz je w schowku lub zamkniętych pokojach ? Założyłam tą cudną sukienkę , rajstopy , czarne buty , torebkę i filiżankę z powtarzającym się na sukience wzorem choć innym kolorem .

TO JEST MOŻLIWE, ALE JESZCZE NIE PEWNE.

TO JEST MOŻLIWE, ALE JESZCZE NIE PEWNE.
Mam dla Was niespodziankę. Jeszcze o nie jest pewne,
ale sami zobaczycie, może za dzień, lub dwa...

Metamorfoza - rybcia2222


PRZED: Nie podoba mi się. Naszyjnik i kolczyki na włosach, oczy całe pomalowane...
PO: Nie jestem z siebie zadowolona. Masz mało kosmetyków i dodatków.







PRZED: Nic się nie klei. Jest średnio ładnie.
PO: Hmmm... Sama widzisz ;p







PODSUMOWANIE
fryz: 2,5/5
ciuchy: 1,5/5
razem: 4/10

piątek, 4 lutego 2011

wtorek, 1 lutego 2011

I znowu...

...nowy nagłówek!
Myślę, że ten fajniejszy, a Wy? Męczyłam się z nim 2 godziny.

Kliknij, aby powiększyć.