1. (PRZED): Jest super, tylko okulary nie pasują.
2. (PO): Nie wiem jak to opisać xD
1. (PRZED): Strasznie mi się podoba! Nic dodać, nic ująć xD
2. (PO): Wiem, że niezbyt mi się udało, ale nooo... chyba nie jest źle, co?
2. (PO): Wiem, że niezbyt mi się udało, ale nooo... chyba nie jest źle, co?
PODSUMOWANIE
fryzura: 4,5/5
ciuchy: 5/5
razem: 9,5/10

Super ta metamorfoza ;]
OdpowiedzUsuńSerio? Dzięki ;)
OdpowiedzUsuń