Chat
poniedziałek, 31 stycznia 2011
stardool.ocom.pl
Stworzyłam domenę (za "aż" 61 gr. ;]) naszego bloga. Teraz wystarczy wpisać w adres URL stardool.ocom.pl.Uwaga! Nadal można wpisywać sd-okiem-mj13.blogspot.com, ale po co, przecież to jest dłuższe...
DO PAULINY: PRZEPRASZAM, ŻE CIĘ O TYM WCZEŚNIEJ NIE POINFORMOWAŁAM I NIE ZAPYTAŁAM CIĘ O ZDANIE.
DO PAULINY: PRZEPRASZAM, ŻE CIĘ O TYM WCZEŚNIEJ NIE POINFORMOWAŁAM I NIE ZAPYTAŁAM CIĘ O ZDANIE.
A jednak?!
Nie wiem co o tym myśleć, jednak sądzę że niektórych z Was może to zainteresować, wiec umieszczę w całości artykuł, który ukazał się na blogu stardollroyalblog.blogspot.com
Jeszcze wczoraj nie dowierzałem że Stardoll mógł by zniknąć, lub przeistoczyć się w grę dla różowych siedmiolatek, w końcu mają one swój paperdollheaven.com . Jednak pewien finlandzki portal biznesowy opublikował w grudniu 2010 roku artykuł ujawniający kim jest założyciel Stardoll, oraz jego plany na przyszłość, autorzy artykułu sugerują że spółka Stardoll jest na idealnej pozycji do rozpoczęcia procedury sprzedaży, spółka jest bardzo prężnie rozwijana, oraz określana jako sukces ogólnoświatowy.
Jednym z najbardziej zainteresowanych prawdopodobnych kontrahentów jest właśnie Disney o którym już wiele się mówi.
W tekście wymieniona jest Liisa Wrang, znana nam po imieniu po prostu jako Liisa jako pomysłodawaca paperdollheaven, dawnego Stardoll. Według tekstu Liisa jako akcjonariuszka, zarobi majątek na sprzedaży Stardoll, który według jej planów przekaże swoim dzieciom...
Moim zdaniem nie ma co panikować i lepiej poczekać na jakieś wyjaśnienia ze strony Stardoll. Jak wspomniana Liisa- założycielka Stardoll ma go sprzedać to i tak go sprzeda ;/
Jeszcze wczoraj nie dowierzałem że Stardoll mógł by zniknąć, lub przeistoczyć się w grę dla różowych siedmiolatek, w końcu mają one swój paperdollheaven.com . Jednak pewien finlandzki portal biznesowy opublikował w grudniu 2010 roku artykuł ujawniający kim jest założyciel Stardoll, oraz jego plany na przyszłość, autorzy artykułu sugerują że spółka Stardoll jest na idealnej pozycji do rozpoczęcia procedury sprzedaży, spółka jest bardzo prężnie rozwijana, oraz określana jako sukces ogólnoświatowy.
Jednym z najbardziej zainteresowanych prawdopodobnych kontrahentów jest właśnie Disney o którym już wiele się mówi.
And so to the future of the story. Stardoll.com is clearly being grown and groomed into the sort of shape where it will be sold on to the next stage.
Possible buyers are rumoured and speculated about in the business and trade papers, with the Disney Corporation currently heading the ante-post betting.
If a sale does take place down the road, Liisa Wrang will get her cut as a shareholder, and she will become a wealthy woman once again.
She wants to leave this money behind as a nest-egg for her children.
http://www.hs.fi/english/article/Liisa+Wrang+-+the+rags-to-riches+story+behind+Stardoll/1135262186716
W tekście wymieniona jest Liisa Wrang, znana nam po imieniu po prostu jako Liisa jako pomysłodawaca paperdollheaven, dawnego Stardoll. Według tekstu Liisa jako akcjonariuszka, zarobi majątek na sprzedaży Stardoll, który według jej planów przekaże swoim dzieciom...
Moim zdaniem nie ma co panikować i lepiej poczekać na jakieś wyjaśnienia ze strony Stardoll. Jak wspomniana Liisa- założycielka Stardoll ma go sprzedać to i tak go sprzeda ;/
Już lepiej napisać protest do Disney aby go nie kupowali, bo odejdziemy i stracą kasę...
Artykuł w całości skopiowany ze strony http://uzaleznieni.blogspot.com/
niedziela, 30 stycznia 2011
Kłamstwa Medy2000...
Blog uzaleznieni.blogspot.com wyjaśnił sprawę.
Jak się okazuje Medy2000 podrobiła list. Bysia15 to udowodniła. Spójrzcie:
Podrobiony list Medy:

Kliknij, aby powiększyć.
Obrazek z bloga: http://uzaleznieni.blogspot.com/
Prawdziwy list Bysi:

Kliknij, aby powiększyć.
Obrazek z bloga: http://uzaleznieni.blogspot.com/
Więcej info zobaczycie TU.
Obrazek z bloga http://krytyka-nie-boli.blogspot.com/
#2
Fragment z jej prezentacji.
Jak się okazuje Medy2000 podrobiła list. Bysia15 to udowodniła. Spójrzcie:
Podrobiony list Medy:
Kliknij, aby powiększyć.
Obrazek z bloga: http://uzaleznieni.blogspot.com/
Prawdziwy list Bysi:

Kliknij, aby powiększyć.
Obrazek z bloga: http://uzaleznieni.blogspot.com/
Więcej info zobaczycie TU.
EDIT: Komentarze Medy2000 do tej sprawy...
#1
Obrazek z bloga http://krytyka-nie-boli.blogspot.com/
#2
Fragment z jej prezentacji.
sobota, 29 stycznia 2011
DISNEY ODKUPUJE STARDOLL!!!
Nie no, wpadłam w szok. Weszłam na chwilkę na bloga http://uzaleznieni.blogspot.com/ i co widzę?! To:

Znaczy to:


Znaczy to:
Ciii to jeszcze nie oficjalne ale chcemy kupić Stardoll (chodzi o Disney)! Jeśli nie wiesz Stardoll jest największą stroną z ubierankami z ponad 90 mln użytkowników!
W każdym razie dużo papierkowej roboty musi być zrobionej, to jeszcze nie jest oficjalne, ale nie mogliśmy się powstrzymać aby powiedzieć Wam o naszych planach.. Stardoll będzie przetransformowany prawie cały w ciągu nocy, dla naszego zespołu zaczeła się praca nad nowym i zaskakującym wyglądem strony). Planujemy ... (tutaj tego nie kapuje :P ). Księżniczki Disneya będą tematem przewodnim aby zrobić Stardoll dostępnym i zabawnym dla dziewczyny w każdym wieku.
Nadal zastanawiamy się czy zmienić może nazwę Stardoll na DisneyDoll, Disdoll, Stardisney, czy PrincessDoll.
W każdym razie dużo papierkowej roboty musi być zrobionej, to jeszcze nie jest oficjalne, ale nie mogliśmy się powstrzymać aby powiedzieć Wam o naszych planach.. Stardoll będzie przetransformowany prawie cały w ciągu nocy, dla naszego zespołu zaczeła się praca nad nowym i zaskakującym wyglądem strony). Planujemy ... (tutaj tego nie kapuje :P ). Księżniczki Disneya będą tematem przewodnim aby zrobić Stardoll dostępnym i zabawnym dla dziewczyny w każdym wieku.
Nadal zastanawiamy się czy zmienić może nazwę Stardoll na DisneyDoll, Disdoll, Stardisney, czy PrincessDoll.
Nikt nie wie skąd to się wzięło, ale na pewno jest to prawdą prawda. Sami się przekonajcie:

Blogi, które organizują akcję protestacyjną:
http://ratujmy-stardoll.blogspot.com/
http://stop-disneysd.blogspot.com/
Klub protestacyjny:
piątek, 28 stycznia 2011
Metamorfoza - nusia4321
przed: Nie podoba mi się, że masz tylko dolne sztuczne rzęsy. Pieprzyki w złym miejscu. Fryzurka i kolczyki spox.
po: Oczy Ci pomalowałam czarną wydłużającą mascarą i fioletowym cieniem. Kolor włosów zostawiłam, fryzurę zmieniłam na gęstą.
przed: Ta darmowa czerwona sukienka jest straszna! Reszta w miarę ok.
po: Na szaroo ;)
PODSUMOWANIE
fryzura - 2/5
ciuchy - 3/5
razem - 5/10
czwartek, 20 stycznia 2011
Nowa Redaktorka = zmiany
EDIT: "Zdjęcia" redaktorek już zamieściłam :)
Jak widzicie nie będę już sama pisać tego bloga. Będzie mi w tym pomagać Paulina (na stardoll olopaulinaolo), ale to już wiecie. Oczywiście muszę zmienić nagłówek, nazwę bloga i wkleić fotkę Pauliny (jej lalki) z linkiem do apartamentu. Nazwę uzgodnię z Pauliną, a fotka będzie pewnie jeszcze dziś, ale nagłówek... MUSI być lepszy. Wczoraj nawet zgrałam GIMP'a 2.6, żeby zrobić coś fajnego, ale to trochę potrwa, ale mam nadzieję, że efekt będzie fajny.
~Julia
P.S. Do metamorfozy możecie się zgłaszać u Pauliny >>KLIK(do apartamentu Pauliny), ale też u mnie >>KLIK(do mojego apartamentu)
Jak widzicie nie będę już sama pisać tego bloga. Będzie mi w tym pomagać Paulina (na stardoll olopaulinaolo), ale to już wiecie. Oczywiście muszę zmienić nagłówek, nazwę bloga i wkleić fotkę Pauliny (jej lalki) z linkiem do apartamentu. Nazwę uzgodnię z Pauliną, a fotka będzie pewnie jeszcze dziś, ale nagłówek... MUSI być lepszy. Wczoraj nawet zgrałam GIMP'a 2.6, żeby zrobić coś fajnego, ale to trochę potrwa, ale mam nadzieję, że efekt będzie fajny.
~Julia
P.S. Do metamorfozy możecie się zgłaszać u Pauliny >>KLIK(do apartamentu Pauliny), ale też u mnie >>KLIK(do mojego apartamentu)
Witam !
Cześć będę pisać tego bloga razem z MissJul13 ; ) Postaram się zamieszczać tu nowości ze stardoll , robić mini konkursy i stylizacje . Na stardoll jestem od 3 lat mój nic to olopaulinaolo . To może coś o mnie : Mój nic zawiera w sobie imie Paulina choć jest to moje drugie imię , bo naprawde nazywam się Aurelia Paulina , ponieważ go nie lubie wolę jak mówicie do mnie Paulina ; ) Mam 15 lat pochchodzę z polski , ale od 4 lat mieszkam we włoszech , interesuję się pewnie jak większość stardollowiczów modą . Mam pewne sukcesy w modelingu bo pewne włoskie czasopismo podpisało ze mna kontrak ; ) No ale nie będę juz przynudzać i obiecuję od jutra pisać systematycznie o nowościach ; ) Aby przybliżyć wam moją osobę daje wam fotkę z reala .
Dodawajcie się do obserwatorów ! ; )
poniedziałek, 17 stycznia 2011
Metamorfoza - minGreen
przed: Ujdzie. Wiem, że dla chłopaków na Stardoll nie ma za dużo rzeczy, ale mogło być lepiej. Te usta są... OKROPNE!!!
po: Przepraszam, że Cię tak "ubabiłam" xD
przed: Tu jest dużo gorzej... Spodnie źle założone, buty fatalne, tylko bluzka może być.
po: Buty niestety zostawiłam (miałeś oprócz tych tylko czerwone trampki), spodnie zostały, ale góra inna. Nie jestem z tego zadowolona, ale masz tragicznie mało ciuchów.
PODSUMOWANIE
fryzura: 2/5
ciuchy: 1/5
razem: 3/10 (sorry)
P. S. Zróbże człeku coś z tą chatą, przez te świecidełka komp mi mulił!
wtorek, 11 stycznia 2011
Metamorfoza - olopaulinaolo
1. (PRZED): No co mam gadać?! Jesteś ŚLICZNA! No nie mogę, wszystko do siebie pasuje, makijaż perfekcyjny!
1. (PO): Jest podobnie. Makijaż trochę wyższy, a usta ciemniejsze. Inny kolor warkocza.
1. (PRZED): Czy Ty musisz być taka idealna? xD
2. (PO): Niezbyt mi wyszło ;//
PODSUMOWANIE
fryzura: 5/5
ciuchy: 5/5
razem: 10/10
Gratulacje!!!
Uwaga! Kolejka do metamorfoz jest wolna! Zgłaszajcie się w mojej KG.
sobota, 8 stycznia 2011
Metamorfoza - psotka120
1. (PRZED): Jest super, tylko okulary nie pasują.
2. (PO): Nie wiem jak to opisać xD
1. (PRZED): Strasznie mi się podoba! Nic dodać, nic ująć xD
2. (PO): Wiem, że niezbyt mi się udało, ale nooo... chyba nie jest źle, co?
2. (PO): Wiem, że niezbyt mi się udało, ale nooo... chyba nie jest źle, co?
PODSUMOWANIE
fryzura: 4,5/5
ciuchy: 5/5
razem: 9,5/10
środa, 5 stycznia 2011
Metamorfoza - sell01
1. (PRZED): Jest bardzo ładnie, ale... ten NOS, BRWI i USTA!!! Nos i brwi wgl są brzydkie, a usta są śliczne, ale za wysoko. Reszta byłaby idealna, gdyby nie pomalowane całe powieki, ale one i tak nie zmienią mocno oceny.
2. (PO): Tak trochę w moim stylu, myślę, że Ci się spodoba.
1. (PRZED): KOBIETO, ILE TY MASZ LE I HB?! Szacun ;3 Wyglądasz super!
2. (PO): To nie jest chyba zbyt udane, ale nie wiedziałam, co wykombinować ;D
PODSUMOWANIE
fryzura: 3,5/5
ciuchy: 5/5
razem: 8,5/10
wtorek, 4 stycznia 2011
Metamorfoza - kasia-koniara
1. (PRZED): Było by całkiem ładnie, gdyby nie te całe pomalowane powieki, to porażka ;// Ale rerszta super ;)
2. (PO): A la czereśnia xD
1. (PRZED): Coś mi tu nie pasuje, ale wygląda ładnie :)
2. (PO): Na czarnooo ;3
PODSUMOWANIE
fryzura: 4/5
ciuchy: 3,5/5
razem: 7,5/5
sobota, 1 stycznia 2011
Metamorfoza - Loitu_k
1. (PRZED): Jest ładnie, tylko usta zbyt czerwone i rumieniec nie pasuje.
2. (PO): Delikatniej ;)
1. (PRZED): Jest mega-bardzo-ładnie :) Bez zastrzeżeń ;P
2. (PO): Czerwono - czarno ;)
PODSUMOWANIE
makijaż - 4/5
ciuchy - 5/5
razem - 9/10
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)











