sobota, 23 kwietnia 2011

Pożegnanie

Krótko mówiąc: podjęłyśmy z Madzią decyzję o skończeniu z blogiem. Bardzo mi przykro, ale tak już jest. Nawet usunęłam swoje konto na stardoll (MissJul13). SD schodzi na psy, masakra, kiedyś było fajnie... Pamiętajcie, świat wirtualny jest gorszy od rzeczywistego. Teraz będę miała więcej czasu dla przyjaciół, kiedyś tylko siedziałam na kompie i stardoll, stardoll, stardoll. Chcę powiedzieć temu NIE!
Żegnajcie... ;/
Mój mail to miss.jul13@gmail.com - piszcie jeśli chcecie.
Julia

poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Błagam o wybaczenie ;p

Witajcie! :)
Teraz coraz rzadziej wchodzę na Stardoll i szczerze mówiąc już myślałam, czy by nie skończyć z pisaniem tego bloga, ale wchodzę i... 7 obserwatorów i prawie 1000 wejść! Wybaczcie, że zrobiłam sobie taką przerwę, ale blog o moim prywatnym życiu zajmuje mi dużo czasu. Nie dam Wam linka (jeśli tak BARDZO chcecie, to napiszcie mi maila na miss.jul13@gmail.com i podpiszcie się nickiem, to może Wam dam adres). Będę pisać, ale chyba nie zbyt często, przepraszam.
Julia

środa, 6 kwietnia 2011

Co to ma być?!


Dziś,wchodząc na Stardoll'a i chcąc sie zalogować zauważyłam świetny żart.Ha,ha,ha ,śmiejmy sie razem ,bo to zdrowe,no kurr ale jak ja mam sie zalogować,jak g*wniana reklama OLAY mi zasłania pola do pisania,i to jeszcze nie ma krzyżyków?!

Kolejny "świetny" pomysł adminów


możliwość dostosowywania odcieniu skóry? - ok usta i oczy tylko dla SS? - ok swierzaki po 100sd? - ok MALOWANIE PAZNOKCI NA STARDOLL? - ŻAL,ŻAL,ŻAL Czego to nasi koffani admini nie zrobią ,żeby dostać kasę....

wtorek, 22 marca 2011

Nowe piętro PPQ

Jak widzicie jest nowe piętro sklepu PPQ. Osobiście lubię ten sklep, mimo, że nie należy do najtańszych.

Kliknij, aby powiększyć.


Kliknij, aby powiększyć.

Błąd,albo lepiej: ZMIANA w awatarach....


MissJul13 napisała,że to błąd.Ale nie wydaje wam się,że jeśli to byłby błąd,to dotyczył by jednej lub dwóch dollek?


Mi osobiście się wydaje,że admini wprowadzili zmianę w awatarach.Moim zdaniem mogły zostać takie jakie były,no ale cóż.


PS:Napiszę list do adminów,czy to błąd,czy zmiana.
EDIT od Madzik2202:Tak,to jest błąd.


sobota, 19 marca 2011

Spring Surprises


Nareszcie!

Jak na darowe rzeczy,to spodziewałam się raczej bezkształtnych bluzek z nadrukiem,ale tym razem admini pozytywnie mnie zaskoczyli...
Ta kaizelka,tunika czy coś w tym stylu ma dosyć ładny kolor,ale mógł by być bardziej wiosenny
np.pastelowy,róż czy zieleń,no ale w każdy razie kaizelka ładna.

piątek, 18 marca 2011

Hot Buys - Torebka


Sorry,że tak rzadko piszę,ale ostatnio strasznie zabiegana jestem :(


A nowy HB to torebka z Fudge,kosztuje 10sd i jest tylko dla SS,mi sie nie podoba ... ;/

czwartek, 17 marca 2011

Nagłówek

Jak widzicie zrobiłam nowy nagłówek. Szlaban mi się nie skończył, ale starych nie ma w domu. Na razie te teksty wyświetlane są takiego koloru, jakiego są. Potem to zmienię. Jednak je usunęłam ;p

Kliknij, aby powiększyć.

poniedziałek, 14 marca 2011

Reklama

Cześć ;)
Tu nitka96 i AndreSilver. Zapraszamy na naszego bloga
stardollworld-nitka96.blogspot.com poświęconemu Stardoll.
Nie zabraknie tu nowości, darmówek oraz konkursów.
Jeśli uzbieramy 50 obserwatorów odbedzie się loteria na 50 sd;)






Więc pamiętajcie:



pozdrawiamy
nitka96
AndreSilver 

wtorek, 8 marca 2011

Poradnik - włosy

Jak zapewne wiecie istnieją 2 sposoby: wklejenie i narysowanie dolce włosów. W rysowaniu to ja wprawy nie mam, ale wklejanie jest proste. O nim jest ten poradnik.

1. Zróbcie screen swojej dolce w mega krótkiej fryzurze, aby było widać elementy twarzy. Potem wklejamy do Paint'a i zapisujemy.




2. Szukamy w necie jakiejś fajnej ubieranki, z której możemy wyciąć włosy. Robimy jej screena i zapisujemy.






3. Otwieramy Gimp'a (lub PhotoShop'a, ale ja używam Gimp'a), a potem klikamy Plik>>Otwórz i wybieramy obrazek z włosami. Potem bierzemy tak zwane "Lasso" z przybornika (to na screenie zaznaczone na czerwono).






4. Za pomocą "Lassa" zaznaczamy włosy.








5. Kopiujemy włosy (CTRL + C lub Edycja>>Skopiuj)

6. Teraz otwieramy swoją lalkę (także na Gimp'ie).

7. Teraz musimy dopasować fryzurę do twarzy. Oto przydatne narzędzia:

  •   - Przenosi obrazek
  • - Obraca obrazek
  • - Skaluje obrazek



8. Teraz to już tylko możecie dodać dodatki typu tło i ubranie.








Jest to na prawdę łatwe, warto spróbować :)

LE Decor - niestety prawda -.-


Niestety,zamiast kolejnej kolekcji ubrań z LE trafił do niej Le Decor...

poniedziałek, 7 marca 2011

Poradniki

Będę pisała poradniki dotyczące grafiki itp. na stardoll. Już niedługo pierwszy!
pozdrawiam, MissJul13
P.S. Sorry, że tak mało piszę, ale mam dużo nauki ;/

czwartek, 3 marca 2011

Darmówki

~ Sukienka, mikrofon i TV od Hannah Montana:
1. Wchodzimy na http://www.dontfilter.us/
2. Wpisujemy www.stardoll.com
2. Logujemy się
3. Wklejamy poniższy link:
http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=1047
4. The end.! ;D









~ Deskorolka
1. Wejdź na goproxing.com
2. W białe pole wklej; http://www.stardoll.com/pl/cinema/?ID=2343. Zaloguj się
4. Gotowe! deska czeka przy szafie w pudełku :)



Nowe HB - buty

W Starplazie ukazał się nowy HotBuys - buty. Nawet ładne, szczególnie mi się podoba cena - 8 sd.


środa, 2 marca 2011

Spring Pass

Jest nowa oferta dla SS - Spring Pass. Skorzystacie?



Kliknij, aby powiększyć.



P.S. Sorry, że piszę takie krótkie posty, ale nie było mnie w szkole prawie tydzień, jutro idę, a nie skończyłam jeszcze odrabiać lekcji. Pozdrawiam, Julia

Darmowy zlew

Aby go dostać wystarczy wziąć udział w konkursie:


Nowa lalka dla SS - Jessica Szohr


Nowy sklep!


Na stardoll pojawił się nowy sklep.Nie jest bardzo drogo,ale ma mało ładnych i wgl. mało ciuchów .Pochodzi z Brazylii.




edit od missjul13: ma dwa piętra
1 piętro:
Kliknij, aby powiększyć.




2 piętro:

wtorek, 1 marca 2011

Metamorfoza - kretka10

Przed: Zbyt kolorowo, brwi - okropne. Z części twarzy tylko uta są ładne.
Po: Zrobiłam co mogłam...








Przed: Nawet nie jest źle, tylko getry mi nie pasują.
Po: Sama widzisz (sorki za kiepsko dobrane buty).









PODSUMOWANIE
makijaż: 1,5/5
ciuchy: 4/5
razem: 5,5/10

Metamorfoza - LuluSs4don


Przed: Na pierwszy rzut oka: ładnie, naturalnie, OK. Ale gdy się przypatrzeć uważniej widać, że makijaż oczu jest strasznie nie równy. Policzki i usta wyglądają świetnie. Nos i oczy za wysoko. Pieprzyk na włosach...
Po: OMG, ile Ty masz tych LUXE'ów?! Heh, chciałam je wykorzystać, więc stworzyłam coś w sam raz na randkę. Sama ocenisz jak mi wyszło :)






Przed: Jest bardzo fajnie. Mogę się przyczepić tylko do butów.
Po: Użyłam cuchów z Miss Sixty, butki niestety pierwsze lepsze ;/





PODSUMOWANIE
makijaż: 3,5/10
ciuchy: 4,5/10
razem: 8/10

Metamorfoza - anielka_love





Przed: Jest... średnio. Naszyjnik nie pasuje do kolczyków. Usta i oczy ładne, a brwi i nos okropne. Pieprzyk w złym miejscu. Włosy ujdą.
Po: Zero makijażu (miałaś tylko kredkę do brwi), zero dodatków. Fryzura ciemna.















Przed: Nic się nie klei, jest bardzo słabo.
Po: No cóż, tyko sukienka...








PODSUMOWANIE
makijaż: 2/5
ubiór: 1,5/5
razem: 3,5/10

MixPod i tłumacz

Dodałam na bloga 2 gadżety: odtwarzacz mp3 i tłumacz. Teraz możecie sobie poczytać bloga w innych językach oraz czytając bloga słuchać muzyki :)

LE wycofane :)

LE zostało wycofane ze Starplazy, co oznacza, że niedługo będzie nowa kolekcja!

Kliknij, aby powiększyć.

Kamizelka HB

Jest ze sklepu RIO i kosztuje 12 sd. Mi się podoba, ale niestety nie jestem ss.




Marcowe Hot Buys

Oto zapowiedź marcowych Hot Buys'ów.



poniedziałek, 28 lutego 2011

I znowu...

NOWY IMAGE BLOGA! ;D

Teraz jest zupełnie inaczej. Nie tak kolorowo :) Jeszcze tylko chat nie pasuje do reszty, ale da się to załatwić ;)

...

Bardzo mi przykro, ale musiałam "wywalić" Paulinę z redakcji bloga. Niestety nie pisała prawie żadnych postów. Nie uważajcie mnie za jakąś jędzę, która wszystkich wywala, ale cóż, takie życie. Sama sobie nie poradzę z metamorfozami, więc obowiązki po Paulinie przejmuje Magda. To ona teraz będzie robiła ze mną metamorfozy (oczywiście nowinki też!). Już jest chętna nowa redaktorka, jeszcze z nią uzgadniam różne rzeczy. Jak widać, chyba nawet 3 redaktorki nie potrafią się uporać ze wszystkimi rzeczami, nowinkami, metamorfozami, błędami... No więc tak, możecie się zgłaszać do bycia 3 (lub 4) redaktorką na blogu u mnie w KG. Jeśli trafię na kogoś, kto będzie dużo pisał, organizował konkursy itd., to może... Ale koniecznie trzeba umieć robić screeny i nie robić błęduff (xD) ortograficznych.


pozdrawiam, Julia

niedziela, 27 lutego 2011

piątek, 25 lutego 2011

Admini rządają forsy.

No i czego znowu nie wymyślą dla tych 11 złotych i 5 groszy?! Co tym razem? Odcienie skóry... Teraz można być sinym jak umierający, bladym jak upiór, oraz czarnym jak węgiel... Przesada, totalna przesada.

Kliknij, aby powiększyć.








czwartek, 24 lutego 2011

No i znowu!

Coś z tym chatem jest nie tak. Znowu się zepsuł. Pewnie za godzinkę będzie OK... Wy też tak macie, czy tylko mój komp tak śwruje?!



 EDIT: Już wszystko OK.



Metamorfoza - juulciiaxD

Przed: Na pierwszy rzut oka jest bardzo ładnie. No ale na drugi... Jednym słowem: kilka ważnych błędów. Oczy nie równo i strasznie wysoko pomalowane jednym kolorem. 1 sztuczna rzęsa jest na włosach. Tę fryzurę ma co piąta dolka.! Kolor jest nudny.
Po: Pomalowałam Ci oczy 3 cieniami oraz mascarą. Usta pomalowałam na czerwono. Włosy rude.








Przed: Warkocz nie pasuje.! Ciuchy w miarę w porzo, tylko naszyjnik tandetnie wygląda
Po: Wiem, wyszła jedna wielka masakra.! Ale jakby zbytnio jej się nie przyglądać wygląda nie najgorzej ;)






PODSUMOWANIE
makijaż: 3,5/5
ubranie: 3,5/5
razem: 7/10

Nowy wygląd bloga

Zrobiłam wreszcie nowy nagłówek oraz ogólnie zmienił się wygląd bloga. Wybaczcie, nie myślcie, że jstem samolubna (na nagłówku umieściłam tylko siebie), po 1 nie mam czasu, a po 2 nie chce mi się zmieniać ciągle nagłówka, jakby jakaś redaktorka doszła, czy (mam nadzieję, że nie!) odeszła.
Chat już działa.



Kliknij, aby powiększyć.

środa, 23 lutego 2011

Ale NICK...


Przeglądając apartament przyjaciółki ,zobaczyłam fajny projekt.Z ciekawości zobaczyłam kto go stworzył.Zamurowało mnie...

Jego projektantka to :876540276478302

Błąd w chacie

Błąd w chacie - czy Wy też tak macie? Ojojoj "rymło" mi się ;D

Kliknij, aby powiększyć.

poniedziałek, 21 lutego 2011

Chat

Dodałam na bloga chat. Oczywiście
musiałam go szukać w Internecie.
Jest przed postami.
Zarejestrujcie się na ten
chat i piszcie tam pytania.
Możecie nawet reklamować tam swojego
bloga lub prosić o głos na CG.

poniedziałek, 14 lutego 2011

nowy HotBuys - sukienka (tunika)

W StarPlazie pojawił się nowy HotBuys jest nim sukienka z Fudge ,która kosztuje 19 sd (!!!).Dla mnie takie brzydactwo* nie powinno kosztować więcej niż 10 sd.

*obrazek będzie jak wrócę ze szkoły*

edit od MissJul13 : dodję screena HB's-a: (Madzik, błagam, znowu zapomniałaś o etykietach.!)
A RACZEJ CHCIAŁAM DODAĆ SCREENA... KOMP MI NAWALA I NIE CHCE SIĘ PRZESŁAĆ ZDJĘCIE, A O BLOGU JUŻ NIE WSPOMNĘ, NET MI STRASZNIE MULI, PRZEPRASZAM ;*

o.O już jest.! Do 3 razy sztuka.! Sorry za zamieszanie, ale coś z netem mam nie wprz., komp działa normalnie, a net tragedia...

 

niedziela, 13 lutego 2011

Punkty blogowe

Ankieta zamknięta, wynik już jest. Głosowały tylko 4 osoby i wszystkie były na "tak". Żadna redaktorka mi nie napisała swojej sugestii, ale sądząc po wyniku też były za. No więc (jak to się mówi: "słowo się rzekło, kobyłka u płota") jak tylko wymyślę zasady (;D) zaczniemy z PB. Oczywiście wtedy zaczną się też konkursy, do których też będę musiała zrobić regulamin...

Sukienka (?) HB's

W Starplazie (dokładniej w sklepie Evil Panda) ukazało się nowe Hot Buys, jest tylko dla ss i kosztuje aż 18 sd. Mi osobiście się nie podoba ;/



Podoba się Wam? Kupicie?